Posted on December 27, 2010

Creative Minds in Greek New Media goes public with Linkedin

Το Linkedin “ανοίγεται” στο social web. Είχα αναφέρει την είδηση πριν λίγες ημέρες, προβληματισμένη για το εάν θα ακολουθούσα την προτροπή για το Creative Minds in Greek New Media.

Ανέκαθεν μου άρεσε να δοκιμάζω και να πειραματίζομαι όμως κι η σοβαρότητα του Linkedin λειτούργησε ενισχυτικά στην απόφαση να “ανοίξω” και το χώρο μου εκεί.

Τι σημαίνει το γεγονός πως το Linkedin group Creative Minds in Greek New Media έγινε open;

1. Μπορώ να διαμοιράσω [share] τις συζητήσεις τόσο στο twitter όσο και στο facebook [ το έκανα ήδη με την ανακοίνωση του “ανοίγματος”].

2. Οι συζητήσεις είναι ορατές πλέον από όλους [αλλά ο σχολιασμός είναι δυνατός μόνο σε μέλη του γκρουπ]

3. Οι παλαιότερες συζητήσεις είναι ορατές αποκλειστικά στα μέλη. Δεν υπάρχουν πλέον στο χώρο των συζητήσεων αλλά σε ειδικό χώρο αρχειοθέτησης.

4. Οι νέες συζητήσεις είναι ανιχνεύσιμες από τις μηχανές αναζήτησης.

Παρακάτω δίνω ένα screenshot των ρυθμίσεων για το group

Υπενθυμίζω λίγα πράγματα για το Linkedin Group :Creative Minds in Greek New Media το οποίο πριν δύο χρόνια μου έδωσε και την ..ώθηση να δημιουργήσω τα divcast.

Στο info του αναφέρω:

This Greek Group has been created to structure thoughts , gather ideas and promote creations, about New Media in Greece.

Το Creative Minds in Greek New Media [Linkedin Group] έχει τους κάτωθι στόχους:
1. Συζητάμε για θέματα που αφορούν το ελληνικό -κυρίως – διαδίκτυο [υπηρεσίες, χρήση] συλλέγοντας τις τάσεις που εμφανίζονται μέσα από trends ή ενοχλήσεις.
2. Φέρνουμε σε επικοινωνία ανθρώπους που μπορούν να συνεργαστούν [επαγγελματικά ή όχι] ώστε να δημιουργήσουν content στο web.
3. Αντιπαραθέτουμε το δικό μας content στα παραδοσιακά μέσα όταν αυτά απογοητεύουν κατακρημνίζοντας το επίπεδο του κύρους τους [και της νοημοσύνης μας].
4. Ενημερώνουμε για νέες υπηρεσίες, νέα ενδιαφέροντα group, συνδέσμους. Γινόμαστε δηλαδή μία ανθρώπινη μηχανή data mining.
5. Συζητάμε με δομημένο λόγο [επιχειρήματα ] κάθε νέα απόπειρα των παραδοσιακών μέσων να εμπλακούν με το διαδίκτυο, διαχέοντας την άποψη μέσα από τους χώρους μας , εναποθέτοντας κάποιους στέρεους λίθους στο group.

Το Creative Minds in Greek New Media δεν στοχεύει να επικυρώσει κανόνες. Στοχεύει απλά να γίνει μία Σύγχρονη Αγορά [αγορά, με την αρχαιοελληνική έννοια].

______________

Επέλεξα να μην αποστείλω ευχές στα μέλη του γκρουπ κρίνοντας πως αυτή η “social media” κίνηση ρέπει προς μία spam κατάσταση, αλλά με την ευκαιρία της “εξόδου” μας στο web , θέλω να τους ευχαριστήσω για τις σοβαρότατες επισημάνσεις τους και να ευχηθώ σε όλους υγεία και μία ισχυρά δημιουργική χρονιά.